Zamówienia publiczne
- Tytuł zamówienia
- Remont klatki schodowej oraz obieralni w Szkole Podstawowej nr 71 we Wrocławiu.
- Przedmiot zamówienia
- Remont klatki schodowej oraz obieralni w Szkole Podstawowej nr 71 we Wrocławiu.
- Rodzaj ogłoszenia
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia
- zapytanie o cenę
- Województwo
- DOLNOŚLĄSKIE
- Powiat
- Wrocław
- Miasto
- Wrocław
- Ulica
- ul. Podwale
- Numer budynku
- 57
- Data publikacji od
- 2020-09-29
- Data publikacji do
- 2020-10-22
- Termin składania ofert
- 2020-10-05 09:00
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ
- Szkoła Podstawowa nr 71 we Wrocławiu, ul. ul. Podwale 57, 50-039 Wrocław, tel. tel. 71/79 86 860, www.sp71.wroc.pl,
e-mail: sekretariat@sp71.wroc.pl zaprasza do złożenia propozycji cenowej na zamówienie:
Remont klatki schodowej oraz obieralni w Szkole Podstawowej nr 71 we Wrocławiu.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi odrębny załącznik do zaproszenia.
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: do 2 miesięcy od daty podpisania umowy.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
- Wymagane dokumenty:
- Wypełniony i podpisany formularz propozycji cenowej - według załączonego wzoru;
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
- Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile umocowanie nie wynika z innych dokumentów.
- Kryterium oceny Propozycji cenowych: CENA - 100 %
- Termin i miejsce składania Propozycji cenowych: propozycję cenową należy przesłać na adres e-mail:sekretariat@sp71.wroc.pl. do dnia: 05.10.2020r. do godz. 9:00.
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej Propozycji cenowej zostanie przekazana Wykonawcom, którzy złożą propozycję cenową w przedmiotowym postępowaniu.
- Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Kamila Ilnicka.
- Załączniki:
- Formularz propozycji cenowej;
- Opis przedmiotu zamówienia;
- Wzór umowy;
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH.
Poniżej przedstawiamy informacje o tym w jaki sposób, w jakich celach oraz w jakim zakresie przetwarzamy Twoje dane osobowe w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w naszej placówce.
KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH?
Administratorem Twoich danych jest Szkoła Podstawowa nr 71 im. Leona Kruczkowskiego we Wrocławiu (dalej: My). Kontakt z nami możliwy jest pod adresem e-mailem Sekretariat.sp071@wroclawskaedukacja.pl lub listownie na adres ul. Podwale 57, 50-039 Wrocław. Dane kontaktowe do naszego inspektora ochrony danych to: inspektor@coreconsulting.plalbo CORE Consulting Sp. z o.o., ul. Wyłom 16, 61-671 Poznań.
SKĄD MAMY DANE OSOBOWE?
Twoje dane osobowe pozyskujemy do Ciebie. Podajesz nam je w związku z uczestnictwem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
W JAKIM CELU PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Podane przez Ciebie dane przetwarzamy w celu prowadzenia postępowania oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, a w przypadku nawiązania współpracy - również w celu realizacji umowy.
W JAKIM ZAKRESIE PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Przetwarzamy Twoje dane w następującym zakresie: imię, nazwisko, firma, adres działalności, numer NIP, Regon, adres korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu, treść oferty Twojej firmy, w tym dane innych pracowników lub przedstawicieli Twojej firmy, które zdecydowałeś się tam zawrzeć, Twój podpis.
NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ PRZETWARZAMY TWOJE DANE?
Twoje dane osobowe przetwarzamy z powołaniem na art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – zgodnie, z którym podstawą prawną przetwarzania danych jest realizowanie czynności prowadzących do zawarcia umowy zgodnie z regulacjami Prawa zamówień publicznych, a w przypadku jej zawarcia podstawą prawną będzie konieczność przetwarzania danych w celu realizacji umowy.
JAK DŁUGO PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Dane przetwarzamy w czasie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przez okres kolejnych 4 lat od dnia zakończenia postępowania. W przypadku zawarcia umowy, przez okres realizacji umowy, a także po jej wykonaniu – przez okres kolejnych 5 lat (na potrzeby rozliczalności z organem nadzorczym) i przez okres przedawnienia roszczeń.
PRZEKAZYWANIE DANYCH DO KRAJU TRZECIEGO
W ramach naszej placówki wykorzystujemy rozwiązania informatyczne, które posiadają swoje serwery na terytorium USA – czyli poza terytorium Unii Europejskiej. Korzystamy przy tym wyłącznie z rozwiązań tych podmiotów, które przynależą do systemu Tarczy Prywatności, czyli do systemu w ramach którego poszczególne podmioty są zobowiązane stosować analogiczne reguły.
KTO JEST ODBIORCĄ TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?
Nie udostępniamy na własność Twoich danych żadnym podmiotom komercyjnym.
Powinieneś jednak wiedzieć, że Twoje dane mogą być udostępniane dostawcom usług, których usługi wiążą się z prawem dostępu do danych:
- firmom utrzymującym i serwisującym nasze serwery informatyczne
- kancelariom prawnym, które wspierają nas w obszarze bieżącej działalności
- firmom obsługującym nas w obszarze IT, w tym serwisującym urządzenia wykorzystywane przez nas w bieżącej działalności
- podmiotom utrzymującym oprogramowanie, z którego korzystamy w ramach bieżącej działalności
- kurierom i poczcie polskiej – w związku z przesyłaną korespondencją
- w przypadku monitoringu – agencji ochrony (jeżeli takowe występują w placówce).
Każdemu z podwykonawców przekazujemy tylko te dane, które są niezbędne dla osiągnięcia danego celu.
Ponadto Twoje dane osobowe w ramach wykonywanych przez nas zadań w obszarze sprawowania władzy publicznej i realizacji interesy publicznego mogą zostać udostępnione innym jednostkom organizacyjnym w ramach naszej jednostki samorządu terytorialnego.
JAKIE MASZ PRAWA?
Prawo ochrony danych osobowych daje Ci szereg praw, z których możesz skorzystać w dowolnej chwili. O ile nie będziesz tych praw nadużywał (np. nieuzasadnione codzienne prośby o udzielenie informacji), to korzystanie z nich będzie dla Ciebie nieodpłatne i powinno być łatwe w realizacji.
Twoje prawa obejmują:
a) Prawo dostępu do treści swoich danych osobowych
To prawo oznacza, że możesz poprosić, abyśmy wyeksportowali z naszych baz danych informacje jakie mamy o Tobie i przesłali je do Ciebie w jednym z powszechnie wykorzystywanych formatów (np. XLSX, DOCX itp.).
b) Prawo do poprawiania danych
Jeżeli dowiesz się, że przetwarzane przez nas dane są nieprawidłowe, masz prawo poprosić nas o ich poprawienie, a my będziemy zobowiązani to zrobić. W takim przypadku mamy prawo poprosić Ciebie o przedstawienie jakiegoś dokumentu lub innego dowodu na okoliczność zmiany danych.
c) Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
Jeżeli uznasz, że dla określonego procesu przetwarzamy zbyt szeroki katalog danych osobowych, masz prawo zażądać, abyśmy ograniczyli ten zakres przetwarzania. O ile Twoje żądanie nie będzie sprzeciwiało się wymaganiom nakładanym na nas przez obowiązujące prawo, lub nie będzie to konieczne dla realizacji umowy, przychylimy się do Twojego żądania.
d) Prawo do żądania usunięcia danych
Prawo to, zwane również prawem do bycia zapomnianym, oznacza Twoje prawo do żądania, abyśmy usunęli z naszych systemów bazodanowych oraz z naszej dokumentacji wszelkie informacje zawierające Twoje dane osobowe. Pamiętaj, że nie będziemy mogli tego uczynić, jeżeli na podstawie przepisów prawa mamy obowiązek przetwarzania Twoich danych (np. toczące się postępowanie administracyjne). W odpowiedzi na Twój wniosek usuniemy jednak Twoje dane osobowe w możliwie najpełniejszym zakresie, a tam gdzie nie jest to możliwe, zapewnimy ich pseudonimizację (co oznacza brak możliwości zidentyfikowania osoby, której dane dotyczą bez odpowiedniego klucza powiązań), dzięki czemu Twoje dane, które musimy zachować zgodnie z obowiązującym prawem, będą dostępne wyłącznie dla ograniczonego kręgu osób w naszej placówce.
e) Prawo do przenoszenia danych do innego administratora danych
Jeżeli przetwarzamy Twoje dane osobowe na podstawie Twojej zgody lub w związku z realizowaną umową, to zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych możesz poprosić nas, abyśmy wyeksportowali dane, które nam podałeś w toku takich kontaktów do odrębnego pliku, w celu ich dalszego przekazania do innego administratora danych.
Uprawnienia, o których mowa powyżej możesz wykonywać poprzez kontakt z nami pod adresem e-mail inspektor@coreconsulting.pl lub listownie na adres naszej placówki z dopiskiem „dane osobowe”.
Jeżeli uznasz, że w jakikolwiek sposób naruszyliśmy reguły przetwarzania Twoich danych osobowych to masz prawo do złożenia skargi bezpośrednio do organu nadzoru (od 25 maja 2018 roku jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). W ramach wykonania tego uprawnienia powinieneś podać pełny opis zaistniałej sytuacji oraz wskazać jakie działanie uznajesz za naruszające Twoje prawa lub wolności. Skargę należy złożyć bezpośrednio do organu nadzoru.
PRAWO DO SPRZECIWU
Odrębnie chcemy Cię poinformować, że masz również prawo do tzw. sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
Prawo do sprzeciwu składasz wówczas, gdy nie chcesz, abyśmy przetwarzali Twoje dane osobowe w określonym celu. W takim przypadku dalej będziemy przetwarzali Twoje dane dla potrzeb innych procesów (w innych celach), ale już nie dla celu, dla którego zgłosiłeś sprzeciw, chyba że Twoje żądanie sprzeciwia się obowiązkom, które nakładają na nas przepisy prawa.
Prawo do sprzeciwu możesz zgłosić na adres e-mail inspektor@coreconsulting.pllub listownie na adres naszej placówki z dopiskiem „dane osobowe”.
Kserokopie dokumentów dołączonych do formularza Propozycji cenowej należy potwierdzić za zgodność z oryginałemPouczenie dla Wykonawcy: